Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držím pěsti, napíšete nám, jaký bude Vás jídelníček? Ne gramáže, jen příklad co snídáte, svačíte, obědváte a večeříte?

0 0
možnosti
MP

Děkuji, ano budu psát o všem. O cvičení, o jídle, o tom jak se v průběhu hubnutí cítím atd. :-)

0 0
možnosti
PH

P31a12v83e11l 22H55e11k

28. 12. 2017 12:58

Hm, já hubnu permanentně, co sem se vrátil z vojny. Nicméně, jak jsem přestal kouřit, tak tloustnu jen na jídlo pomyslím. Ale půjdu do toho s vámi.

1 0
možnosti
MP

Výborně, tentokrát to dokážete :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Já začínám, až dojíme vánoční cukroví.;-D Předpokládám tak půlka ledna a do května chci mít svých 80 - 83 kg. R^

0 0
možnosti
VV

Výborně, hlásím se do party, sám potřebuji nejméně 15 kg dolů, které jsem za poslední dva roky absencí sportu a současného přejídání se "nafutroval". Začínám už pozítří u příležitosti svých narozenin. Budu podávat pravidelná hlášení.

0 0
možnosti
MP

No výborně, pojďme do toho spolu R^ uvidíte, že to není tak těžké, když to zvládnu já, tak každý :-)

0 0
možnosti
JV

Marku, držím palce a budu Vaše blogy sledovat, přestože jsem hubnout nikdy nemusela, ani nemám zapotřebí. A přepošlu dalším, kteří zhubnout potřebují a chtějí.

0 0
možnosti
MP

Děkuji, cením si toho :-)

0 0
možnosti

Ja na novy rok necekam,zacala jsem vcera. Budu vas cist a podporovat. Drzme si navzajem palce.

1 0
možnosti
MP

Děkuji, budu rád. Určitě to oba dokážeme :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS